Sunday, January 23, 2011

AHADDAY :D

salam geng blogger :)
saya sihat , anda?
cewah , da mcm ape tah aku tny ni ..


korg buat ape hari minggu cmni?
kalau korang tny aku , aku kene jadi suri umah la jwbnye ..
tapi sementara jela eh , bukan sepenuh masa k ..
yg separuh masa nih pun dah loteh amat ..


aiyoo , ok2 . meh aku cite aku wt ape , aku bosan nih .\
so korang bace jela eh , \ambik mood dulu sebelum bace , ngahaha ..


aku baru pas masak , 
masak ape?

  1. ayam masak sos
  2. tomyam ikan
tu jelah , aku dah jemu makan ayam sos tu !! arghh , tension kalau dapat abang yg memilih makan nih , hari2 nak makan bende same je . tak sos , mesti kicap . 
hari ni kicap , esok sos .. adoi , aku masak pun jadi takda feel aw ..
ngok punya abg , bila ko nak jemu makan sos gan kicap ar !!

emm, ok . 2nd menu lak . khas utk mak aku . mak aku yg nk makan .
aku nk makan tomyam? jgn harap la . kalau terdesak je aku makan bende alah tu ..

sekarang dah selesai masak pun , tak bole nk upload gambo lak , coz fon mahai aku org len pinjam . :DD

aku nih asik on9 je , macam takde keje len an . kesah ???
sukati aku lah an , laptop aku , BB pun aku baya sndri . hahah
korg jgn igt aku on9 nih , aku tak pk pasal asgmnt . 

aku tengah risau pasal asgmnt math nih , 1 ape pun tak wt ag nih ..
bukan taknak wt , tapi dah search at google , tapi jawapan haram ape tah yg kua . nyakit aty aku jeh .
drpd aku mengeluarkan kata2 kesat ,  menambahkan dosa yang sedia berbakul2 nih , bek aku on9 je
senang aty . kahkah :D

ag 1 an , aku tak paham satu ape pun yg teacher math  aja, subjek 2 dah mcm fizik , bukan mcm ag , mmg fizik kot . 
tu pasal la aku tak paham kot , kt sekolah dulu pun aku kelas akaun je pun . tu pun math n akaun aku hancur jugak !
nak wt cmne , dah tak minat an . huhu ..

tapi , tak bermakne aku tak paham , aku tanak belaja . 
itu story tyme kt sekolah dulu , sekarang dah kolej , aku dah tamow men2 cm dak bodoh ag  :D

aku , ekin n zati sudah pun menyelesaikan masalah tu dengan membuat meeting dgn teacher math tu sendiri..
baik , rajin tak ktowg ? haha
nerd tu yg penting . sukati kitowg la an , ktowg nak belajo . ktowg taknak jadi owg yg bodoh sombong .
so , temujanji nya pada esok , jam 8 ..

haa , nk cite 1 bende bout teacher tu , mula2 aku tgk dia , aku igt dia garang n tak besh ..
rupanya anggapan aku tu salah ,

for all : jgn menilai seseorang itu dengan hanya memandang luaran sahaja & jgn terus menilai seseorang itu apabila pertama kali perjumpaan ..

emm , 
die baik gler kot , 1 bende aku terharu gan die tyme last class ar
die sanggup g kt mber aku n then tny paham tak ?
kalau tak paham bole jumpe sy , 

giler terharu aku dgr , aku pulak yg terharu an ?
huhu ..

k lah , dah penat taip , mak aku pun dah cmpak penyapu kt aku , so paham2 la eh , hahha
bye2
salam

for teacher : wait for us teacher :)
we'all love u <3 ( tiba2 je) :D

ayat aku dah tak serupa melayu sejati , tonggang terbalik , sorry k . asalkan korang paham da la :)

0 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...