Sunday, January 23, 2011

blog ??

salam suma ,
malam masih muda , aku taknak tdow ag . n mate aku pun tak berat ag ..
so , sekarang aku nk update blog aku ( kami )

blog ??
ade ape gan blog eh ?
emm , aku nih kire baru ag lah berkecimpung lam blog nih .
so far , ape yg dpt aku kumen ialah . bende alah ni best ..
sebab ape?

  • sebab blog ni boleh dikire pengganti buku diary lah .aku memang nak ade diary , tapi takpenah nk buat , kenapa? sebab tulisan aku buruk , kdg2 ok , kdg2 tak ..ya ya , aku memang tak tetap pendirian . aku tahu ape korang nk ckp . huhu ..
  • sebab seronok , dpt bace blog org , follow2 owg ..
  • sebab dpt meningkatkan tahap kekretifian aku . hahah :DD
  • sebab aku ni jns tak byk bckp , so , aku tukakan percakapan aku tu kepada penulisan , aku lebih suka menulis , sebab menulis boleh berfikir dahulu sebelum tulis pe2. kalau bercakap , men sedap ckp je la kan . huhu
  • sebab aku dapat release kan tension aku
hope aku dapat bertahan lbh lame ag gan blog aku ( kami ) nih .
ok lah , dah takda idea nk tulis ape .
bubye , salam sayang :)

0 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...