Sunday, January 16, 2011

ƨɛʌɛитɛɛи ιи Ĵαиʋαяʏ, тωσ тнσʋƨαи∂ ɛℓɛʌɛи

salam satu malaysia ,  :)

okeh2 , hari ni ahad bersamaan dengan 16jan2011 .
esok lak musti lah 17jan an . takkan 15 pulak .
bonggok kire2 la tu kalau ko kire cmtuh ..

17jan , ade ape gan tarikh tu ar ?
eceh , tu tarikh aku start study loh , wt2 lupe lak an . emm .
setelah sebulan cuti , cmpur LI , dekat 6bulan jugak la ktowg tak g kolej .
rase janggal lak pakai jaket kolej awi tu .
dah macam nak g kilang lak .
huhu ..

semangat nk masuk stdy nih , td aku g shopping alat tulis , hahaa..
lantak aku la kan , duit aku . :P

so , citer pasal study n tahun baru nih , aku ade azam baru lah . huhu ..

  • belajar rerajin
  • ubah perangai dr buruk ke chantek sikit
  • tamow malas2
  • solat , ehem2 .. tak mow tinggal lagi .
  • menjadi insan yg cemerlang , gemilang & terbilang
  • mutu , gaya & keunggulan . hahaha . gurau ja ..
tu jela kot , yg mber aku ag 2 orang tu aku tak tahu la an ..
huhu ..
emm , k lah . mulai esok kene teruskan kehidupan sebagai seorang pelajar KKHL :)
kene bangun pagi !! aiyoo , 
k lah , mahu tidur
bubye

0 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...