Sunday, January 30, 2011

selangor VS kelantan




salam satu malaysia ,

huhu , agak pelik bile aku menulis n3 bout bola an ..

hey2 , aku bukan tak suke bola k , aku just kurang minat ..
tapi bile kene team yg aku minat , aku tgk smpai abis aww ..



soo , pada yg tgk bola semalam , musti dah tawu keputusan nye an ..
pada yg tak tgk uh , meh aku bagi tawu
KELANTAN 2 - SELANGOR 0



so congrates untuk KELANTAN sebab berjaya bawa balik piala ke KELANTAN..

\overall game ok la..
tapi macam xmeriah sangat..
xtau nape..bagi ku la..orang lain xtau la macam mana..  
1st half tengok game SELANGOR kureng skit..
setiap percubaan dorang xmenjadi..
safee sali pun xmenyerlah..
memula ingat kan die xmain..

1st half & 2nd half KELANTAN ok..
kawalan bola kemas..
keeper xyah cakap la kan..
last minutes percubaan SELANGOR senang2 je die selamatkan..
(ku da abis aksi da sbb frust xgol)

pape pun TAHNIAH KELANTAN..
KU tetap sokong SELANGOR
tak perlu la nak tukar pasukan disebabkan pasukan anda kalah..
betul x??

p/s: terus lah memberi sokongan kepada team anda walaupun kalah ^^



0 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...