Saturday, April 30, 2011

Gila Kentang !!


salam satu malaysia semua :)
hari ni aku tak mau cita panjang panjang..
aku just nak taip yang otak aku penat gila babi sekarang ..
sebab apa ??



kau orang bayangkan lah otak aku berfikir dan bekerja keras dr pukul 3petang sampai kul 5.30pagi keesokkan harinya !!

patutnya asgmnt tu kene hantar hari tu jugak ,
tapi disebabkan video tu dah di delete sekali dgn backup2 dan dgn recycle bin sudah di empty kan ..
so nak taknak kene buat balik!!
kononnya nak berlakon dgn lect tak dpt nk siapkan hari tu , mnx excuse ..

dah berlakon baik punya , tapi nasib tak baik , tak berjaya!!
kene hantar hari tu jugak , kitowg dah hampa belaka ar ..
masing2 muka ketat ..
then , aku balik umah ekin . tb2 aku dpt 1 semangat untuk siapkan  asgmnt tu , niat hati nak hantar hari tu jugak!! so , balik2 je , aku terus buat ..

aku pun tak percaya yang aku akan segagah itu ..
aku berjaga semata mata kerana nak menyiapkan asgmnt multimedia aku .
actually asgmnt tu keje berkumpulan , tapiiii ..
malas mahu cite la an . huhu ..
benda sudah lepas ..

ok , sambung balik dengan kisah kepenatan otak aku ..
cebenarnya , aku bukanlah buat sorang2 , tapi dengan kawan group aku ag sorang ni [ekin]
kalau aku buat sorang , dah hanyut la rasanya . hahha .

asgmnt mulimedia aku ni pasal video , kitaorang kena buat video pasal 'MASYARAKAT'

perah punya perah otak ni , tepat jam 11.17 pagi . siaplah 1video yang tak semenggah ni ..
agak berpuas hati jugalah , sebab tak sangka dapat siapkan asgmnt ni dalam masa 1 hari ja ..





0 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...