Monday, May 2, 2011

K-POP dikalangan remaja ??







salam semua , lama tak update blog ni kan . huhu
soriee eyh , coz dah bz gan asgmnt . Dah last sem ni , asgmnt bukan main lagi menikam kalbu . 
pecah kepala woo .


k lah , hari ni aku nak kongsi pasal tajuk kt atas tu ..
kebanyakkan remaja mmg minat gile babi gan K-POP , J-POP ..
tapi kenapa ar ?? kenapa aku tak suke macam korang ??


korang minat benda alah tu pasal apa? pasal fesyen ke? dowang hensem ke? korang paham ke ape yg dowang ckp 2 ??


tapi , lain orang lain citerasanya an . tapi bg aku . aku tak minat lgsg dgn benda alah  2 , why ? coz aku tak paham , tak minat n tak berminat untuk dgr . huhu


K-POP 2 ape eyh ??
K-pop (singkatan dari pop Korea atau muzik popular Korea) adalah genre muzik yangterdiri daripada elektronik, hip hop, pop, rock, dan muzik R & B yang berasal di KoreaSelatan. Selain muzik, K-pop telah berkembang menjadi sebuah subkultur popular dikalangan remaja dan dewasa muda di seluruh Asia, sehingga kepemilikannya luasdalam fashion dan gaya kumpulan idola Korea dan penyanyi ..
paham daa. huhu , aku dah tak tahu nk tulis en3 ape , then tb2 terpk pasal bende ni .
so , pada sapa2 yg minat tu , teruskan , n myb korang leh bg sebab knp korang minat sgt .
kongsi2 pandangan la katekan :) chill <3


bubye , 

0 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...