Tuesday, February 1, 2011

diselubungi rasa rindu yang membuak2 ..

hi pembaca yang kiut miut <3

emm , tajuk aku je dah pjg lebor an ?
aku dah takleh nk simpan ouh rasa windu nih kat die ..
cmna aku nak wt nih

arghhh !!
sumpah !! aku windu ko sgt2 ..
kalau lah boleh aku ckp bende tu kat ko ,

tapi , tu sume dah tak bermakne , dah terlambat ..
aku haya merindui kau melalui imaginasi aku je ..

emm , bahagialah kau dengan kehidupan ko skarang ..
walaupun aku tak mampu nak memiliki ko ,
tapi , aku tetap bersyukur kerana mungkin ada hikmahnya ..

mungkin kau atau aku akan memiliki pasangan hidup yang lebih sempurna atau sesuai dgn kita ..

aku akan sentiasa ingat kt ko ..
takan terhapus semua memori indah , suka dan duka ..

kenang daku dalam doamu ..
aku amat menyayangimu , walau kita tiada jodoh ..

aku terjiwang lebih lak malam ni kan .
lantak aku la , sekalisekala apa salhnya an ..

salam sayang dari si perindu <3

0 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...