Wednesday, February 2, 2011

rAHsia BUlAn kELahiran ??

salam satu malaysia
hihi
pagi2 ag aku dah post bende alah ni kan
bukan ape , aku bosan , sementara nak menunggu kemas umah n masak an
bek aku menaip an an ..
hihi


ok title kt atas yg cukup membuatkan korang paham an , yg aku nak membebel pasal ape ..
ape yg ade gan bulan kelahiran ni ??
betul ke ianya benar ??
mari !! same2 lah kite merungkai segala persoalan yg tersirat ni ..
HAHAH


ok , aku copy bende alah ni kt sini , so sape2 yg nak tahu rahsia bulan kelahiran korang boleh la klik kt link aku ni .ok ??


aku liya , tarikh lahir 7 april 1991 . so , aku berbintang aries .
nih rahsia bulan kelahiran aku


APRIL
  1. Sangat aktif dan dinamik.
  2. Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.
  3. Sangat menarik dan pandai menjaga diri.
  4. Punya daya mental yang sangat kuat.
  5. Suka diberi perhatian.
  6. Sangat diplomatik (pandai memujuk ).
  7. Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang.
  8. Sangat berani dan tiada perasaan takut.
  9. Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah.
  10. Emosi cepat terusik.
  11. Cuba kawal perasaan.
  12. Kecenderungan bersifat pendendam.
  13. Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan.
  14. Kuat daya ingatan.
  15. Gerak hati yang sangat kuat.
  16. Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain.
  17. Berpenyakit disekitar kepala dan dada.
  18. Sangat cemburu dan terlalu cemburu

ape yg boleh aku katekan disini ialah , 50% adalah benar mengenai diri aku ..
ade gak yg tak betul n membuatkan aku tergelak terbahak-bahak :DD


aku nk cite yg tak betulnye ialah number  :


1. Sangat aktif dan dinamik :
  • what the !! sejak bile pulak ni ?? kalau member-member aku baca ni kompom dah berguling2 nih . HAHA . ok fine , aku memng tak aktif punn , dinamik ?? naaa
3. Sangat menarik dan pandai menjaga diri :
  • haa?!! no kumen bout diz . pandai menjaga diri dr segi ape tuh ?? ok , next!!
4. Punya daya mental yang sangat kuat :
  • yang ni aku tak bape nak pasti , kdg2 aku pk betul , kdg2 macam tak pulak an
5.  Suka diberi perhatian
  • yang ni pun aku tak bape nk pasti , sama ada diberi perhatian semasa kt kolej , ataupun semasa gan member2 . yg pasti aku TAK gedix k !!
6. Sangat diplomatik (pandai memujuk ) :
  • yang ni paling2 aku tak setuju , SUMPAH !! sampai sekarang aku tak reti nk pujuk orang .
7. Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang :
  • nak selesaikan masalah sendiri pun tak boleh , ni kan pulak menelesaikan masalah org len ?? menjahanamkan boleh la kott !!
8. Sangat berani dan tiada perasaan takut :
  • berani dari segi apekah ?? gan cik lipas pun aku takut . pelik dah ni ..
15. Gerak hati yang sangat kuat
  • aku rase aku lah manusia yg paling takda rasa gerak hati
16. Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain :
  • yang ni aku baca , aku tergelak , so paham2 lah :DD
kelakar an ?? HAHA .
korang bab2 mentertawakan org mmg suke an . huhu ..
tu aku cite pasal aku lah an ..
bende ni ade yg betul n ade yg tak ..
yang penting takyah la nak percaya sgt pasal bende ni ..
aku tak ckp jgn percaya lgsg , just jadikan bende ni sebagai salah satu cara utk kite mengenali diri kita dengan lebih mendalam ..

tak semestinye bende yg aku tak bape nk setuju tu , takkan terjadi lgsg kat iri aku ..
manelah tawu an , satu hari nty aku berubah ke , aku dah berubah dari lemah kepada aktif ke ..
sape tawu ??
pokok pangkalnye diri kita , kalau kite nak . insyaAllah akan menjadi ..

n yg paling penting sekali , jangan jadikan kelemahan sebagai penghalang utk memajukan diri sendiri !!
"tengah memotivasikan diri sendiri" :P

k lh , aku dah nk start kemas umah n masak
bubye <3
{liya74}

0 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...