Sunday, March 6, 2011

The Arrivals

salam satu malaysia


1st of all , aku nak mintak maaf coz da lameeee giler tak update blog nih
sorry2 k <3


ok , buka buku baru keh ..
aku nak cite bout  "The Arrivals" ..
korang tahu tak pasal ape tuh , 1st . aku sendiri pun tak tahu ..
abang aku yang paksa aku tgk video nih semalam ..
okey , aku dah paham . cite pasal dajjal sume 2 ..


aku syorkan korang tgk lah , takdelah kite nih digelar manusia sekadar islam dari segi nama je an ..
video nih bayak episod , korang tgk la sampai episod terbaru k ..
sumpah menarik aku ckp gan korang .
atleast korang tahu serbe sedikit lah .


and aku sure korang takkan makan mcD dah lepas ni
jom same2 tgk dari episod 00 , klik kat sini k ..
teruskan tonton & jadikan iktibar


<3 u all

0 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...