Saturday, March 12, 2011

Belajar atau Bekerja ?? urmm




haii sumee ..
korang tgah buata ape 2 .
aku tgah tgk rancangan adik2ku nih :P
haha , sonok pulak tgk diorang berpidato <3

ape yg aku nak cite hari ni , bukan pasal adik2ku ..
tapi aku nak cite pasal " belajar atau bekerja "
kenapa pasal 2 pulak aku nak cite eh , emmm .

sebab aku tgah keliru sekarang nih ..
aku tak tahu mana yang ag penting buat aku sekarang ni ..

aku ni tak la sepandai korang , sekarang ni pun belajar setakat sijil dalam teknologi maklumat je ..
tahun ni tahun akhir aku stdy , pas2 grad ..
mula2 aku pk nak sambung study , ambik dip kat poli ..

tapi , baru2 ni pulak . kaka kepada mber aku ( si ekin 2 ). offer ktowg  keje at ukm sebagai pembantu makmal ape tah , aku tak ingat .. tapi ade kene mgene gan IT lah ..
keje gov pulak kan , confirm berebut2 orang nak apply ..
so , bende ni tak boleh lambat2 , peluang dtg sekali jeh ..
kita just mencuba nasib ..
kalau dapat alhamdullilah , kalau tak mungkin takde rezeki untuk kali ni an ..

Yang memeningkan aku sekarang ni , aku still nak belajar ag ..
tapi keje pun penting !! bukan senang nak dpt keje gov , melainkan kalau ade orang dalam ..
hurmm . hati aku sekarang ni berbelah bagi ..

help !! need some motivation ..
:(

{liya}

0 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...