Friday, March 11, 2011

"Saya nak join bloglist Nelly The Strange"

salamm u all (gedix je ayat)
haha .. ok2 , aku tgah bosan sekarang nih . so , aku pun blogwalking sana sini .
jalan2 , terjumpa 1 blog nih .. die ade wt bloglist ..
menarik tertarik & aku pun join :D

sebelum korang join .
korang kene ikut rules die dulu



  1. follow blog die dulu
  2. copy BANNER kt atas ni , link kn kt entry ni n paste kt entry korang
  3. buat entry ringkas bout  "Saya nak join bloglist Nelly The Strange" 
  4. and yang specialnya pasal bloglist ni ialah korang boleh pilih kategori yang korang suke . same ade kategori OTAI , SEMPOI , atau COOL .. so , aku pilih kategori SEMPOI ..
  5. pastu korang copy url entry bout "Saya nak join bloglist Nelly The Strange" n paste kan kt sini
  6. last sekali tag kat 3 penghuni blogger ..
aku tag kepada :


korang2 yg comel encem , jom lah sekali join . best aw ..
sebab ade kategori .. hihi ..
<3

1 luahan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...